منابع دکتری حقوق

دکتری 98 + اخبار دکتری حقوق+ منابع دکتری 98 + مصاحبه آزمون دکتری حقوق

منابع دکتری حقوق

دکتری 98 + اخبار دکتری حقوق+ منابع دکتری 98 + مصاحبه آزمون دکتری حقوق

عدم همترازی حقوق اساتید وزارت علوم با وزارت بهداشت

حقوق اعضای هیات علمی که در دانشگاه های وزارت علوم تدریس می کنند با حقوق اعضای هیات علمی که در همان رشته و مرتبه در دانشگاه های علوم پزشکی تدریس می کنند، متفاوت است.

برهمین اساس برخی از اساتید دانشگاه ها در نامه ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار اصلاح حقوق اعضای هیات علمی، تحت عنوان متناسب سازی حقوق اعضای هیات علمی با دریافتی اعضای هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی شده اند.

معاون اداری مالی وزارت یادآورشد : وزیر علوم تحقیقات  فناوری دراین زمینه مکاتباتی را با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور داشته اند و دکتر جهانگیری نیز موضوع را به رئیس سازمان برنامه و بودجه منتقل کرده اند. قرار بود در بودجه سال ۹۸ دانشگاه ها دیده شود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

پیش از این منصور غلامی درباره همترازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه های وزارت علوم با وزارت بهداشت گفته بود: چندین سال است که افزایش حقوق هیات علمی نداشته ایم.

بررسی راهکارهایی برای افزایش حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه های وزارت علوم از ۷ ماه پیش آغاز شد تا جامعه علمی ما بتوانند با قوت و دلگرمی بیشتری در حد شأنشان حمایت شوند و کارشان را همچنان که موثر بوده ادامه دهند.

در این بررسی ها به نتیجه رسیدیم که بعضی تفاوت ها بین حقوق اساتید فعال شاغل در حوزه علوم پایه پزشکی است و یک آیتمی بیشتر از اعضای هیات علمی وزارت علوم دارند که هیات امنای آن دانشگاه ها برای آنها تصویب کرده اند.

تقاضای ما از معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه این است که این اجازه را بدهند تا این افزایش برای اعضای هیات علمی وزارت علوم نیز تامین شود .

نظر موافق و مساعد آنها در حال بررسی است که امیدواریم به نتیجه مورد نظر برسد.

جهت اطلاع از اخبار هیات علمی کلیک کنید

www.phdphd.org

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.